Wednesday, May 28, 2008

sape pengganti Pak Lah

aku rasa memang Pak lah dah tak boleh tahan jadi PM, tapi sebab ego da stay gak kat kerusi PM tu, tak kira orang kata ape pun, da tak kisah, ramai kata Najib bole ganti memang bagus lah pasal hand pick dari predecesor, so tak kisah lah macam mana kene bantai Pak Lah, da senyum aje..pasal dah konpem da akan ganti unless ade calon lain, ye la sape tau da nak ISA tangkap Najib mcam tun sumbat anwar..

pastu ader lah satu mamat, dari negeri pantai timur, da publicly kata nak bertanding jawatan presiden UMNO, abes dah da canang satu negara da sedia tanding, tapi xtau lah dapat sokongan x??ke da aje yang syok sendiri nak duk kat kerusi atas tuh tak tau lah..

ke dengar desas desus tun pun bole jadi PM balik, sume orang pakat solat hajat, yang india pergi doa kat kuil2 sana, dan yang cina bole berdoa kat sami-sami buddha sana, so di kebalikan manusia yang spesel yang tak pernah jejak kaki kat bulan mahupun minum air teh tarik buatan mak aku, sampai jadi genius camnih...

kalo nak lagi bagus, biar aje UMNO lingkup so Anwar bole jadi PM, aku pelik kalo da nak jadi PM kat parlimen mane da nak jadi tiket supaya bole pijak parlimen, ke da jadi PM dalam mimpi,

so timbulalah ura-ura yang Malaysia akan catat sejarah gempar untuk mempunyai 1st PM perempuan, Wan Azizah yang bagus nih, aku pun suka kalo malaysia nih catat sejarah,

dulu masa mat rempit turun kutub aku pun suka gak, yela aku nih bawak kapcai aje, pastu dapat masuk pemilihan kesana tapi kapcai aku ader kain burun aje, kain perca, tak cukup besar nak wat parachute, tu yang aku balik malaysia naik kepal terbang aje....sedey betol :(

8 comments:

Anonymous said...

manusia sesama manusia jangan di gelar beruk. insaf lah balasan ALLAH S.W.T. lebih adil dan perit bagi orang yang bercakap tanpa berfikir.

hamba ALLAH

azlishukri said...

Yang penting, berusaha sama ada Tengku Razaliegh dapat pencalon itu tidak penting, berusaha dahulu..

azlishukri said...

saya link blog saudara..

zeme said...

Salam,

Saya sependapat dengan saudara azli, yang penting Tengku Razaleigh telah menunjukkan kesungguhan menawarkan diri beliau untuk merubah dan mengembalikan kekuatan orang Melayu melalui UMNO.

Beliau pernah buktikan beliau mampu kalau dilihatkan kepada pertandingan 1987 yang mana 43 undi yang membezakan beliau untuk memimpin UMNO, jika beliau berkemampuan untuk mengembalikan keutuhan UMNO tidak salah memberikan sokongan kepada beliau.

Wasalam.

UMNO PARTI PENJARA said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Orang yang ego atau sombong dengan tujuan hendak jaga wibawa, padahal dia telah menjatuhkan wibawa diri, menjadikan orang bertambah benci dan menjauhkan diri.

UMNO PARTI PENJARA said...

Kenalah ikut Barisan...

Beratur dan tunggu giliran :-)




Ketua Pemuda UMNO ‘BERANI dan ‘MACHO’ ;-)
http://pro-faizal.blogspot.com

UMNO PARTI PENJARA said...
This comment has been removed by the author.